afrikas horn

jag hade glömt att vrida på persiennerna igår kväll.
solen smet igenom dem och knackade ömt hål på mina slutna ögonlock.
det första som slog mig
var att
idag kan jag säga att i överövermorrn åker vi
i överövermorrn åker vi
till afrikas horn
etiopien.
jag kan inte ens med mitt sinne
och fulla förstånd
förstå att jag inom några dagar
kan dra in doften av afrikas horn.
etiopien.
för att återförenas
efter så många år
för att uppleva och hjälpa.
för att glädjas
åt samma Gud.
för att inse
och inspireras.

vi hörs, potentiella läsare
inom en snar framtid
tills dess
take care och kom ihåg att du äger
okej
peace


Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha, killen på sista bilden ser smått sugen ut ;)



Lycka till i Etiopien, gör dig inte illa på hornet bara..

2011-09-03 @ 13:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0