du nalkas ljuva sommar

ge mig snörstumpen som ligger till vänster om dig
tack
kolla här
början
slut
sträcka
längd
snöret är ganska kort
men det sluter sig ändå
ganska precis
runt handleden
och stannar där
tack vare knut

ge mig boken i hyllan där
tack
kolla här
början
slutet
en fantastisk bok
men även den var ganska kort
men du bevarar den ändå
och reflekterar över
men inom sin tid
glömmer du

ge mig låten under ryggsäcken
nej inte den
den ja
tack
kolla här
början. låten verkar lovande
slutet. vilken inspirerande låt
du bedrövas över att den var ganska kort
och att du inte kan lyssna på den igen
för du inte har spotify premium

ge mig den mest underbara lärorika inspirerande fantastiska galna sommaren
som någonsin levt på denna jord
tack
kolla här
10 juni
21 augusti
början
slut
vi konstaterar tillsammans
att vi har haft det bra
fast sommaren var ganska kort
men precis som snöret
boken eller låten
tar sommaren också slut
men vi kommer ihåg
länge
alltid


Tack!

CEO – Den Blomstertid Nu Kommer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0